Ризница

Претражуј коритећи ову врсту упита:



Претражуј само ове врсте записа:

Објекат
Документ
Колекција
Изложба
Страница изложбе

Напредна претрага (само објеката)

Пријава
  • Прегледај објекте
  • Прегледај колекцију
  • Правила коришћења
  • Школе вежбаоницe
    • Факултети
      • Материјали за менторе
        • Предметна настава (Факултети)
        • Разредна настава (Факултети)
    • Школе и ментори
      • Материјали за менторство
        • Предметна настава (Школе и ментори)
        • Разредна настава (Школе и ментори)
  • Прегледај изложбе
  • Наставник као истраживач
    • Приручник наставник као истраживач
    • Примери истраживања наставника

Примери истраживања наставника

Програмирање мобилних апликација

Програмирање мобилних апликација

РЕШАВАЊЕ НЕЈЕДНАЧИНА СА НЕПОЗНАТИМ УМАЊИОЦЕМ

Решавање неједначина

Успешна обрада граматичких садржаја: индивидуални или групни рад ученика?

Успешна обрада граматичких садржаја: индивидуални или групни рад ученика?

 
Утицај присуства студената на дисциплину ученика

Утицај присуства студената на дисциплину ученика

Утицај примене виртуалних лабораторија у редовној настави фиике на повећање функционалног знања ученика.

Утицај примене виртуалних лабораторија у редовној настави фиике на повећање функционалног знања ученика

Утицај интердисциплинарног приступа на постигнућа ученика у настави хемије, математике и ликовне културе

Утицај интердисциплинарног приступа на постигнућа ученика у настави хемије, математике и ликовне културе

Мотивисаност и иницијатива ученика као последица употребе ИКТ-а и аудио-визуелних средстава у настави

Мотивисаност и иницијатива ученика као последица употребе ИКТ-а и аудио-визуелних средстава у настави

Мишљење  студената Учитељског факултета о професионалној пракси

Мишљење студената Учитељског факултета о професионалној пракси

УТИЦАЈ РАДА СТУДЕНАТА НА УСПЕХ УЧЕНИКА

УТИЦАЈ РАДА СТУДЕНАТА НА УСПЕХ УЧЕНИКА

СТАВОВИ ДЕЦЕ МЛАЂЕГ ШКОЛСКОГ УЗРАСТА О РОМИМА

СТАВОВИ ДЕЦЕ МЛАЂЕГ ШКОЛСКОГ УЗРАСТА О РОМИМА

УТИЦАЈ ПРИСУСТВА СТУДЕНАТА НА ДИСЦИПЛИНУ УЧЕНИКА

УТИЦАЈ ПРИСУСТВА СТУДЕНАТА НА ДИСЦИПЛИНУ УЧЕНИКА

Идентификовање техника самосталног учења и процена њихове ефикасности код ученика основних школа – акционо истраживање

Идентификовање техника самосталног учења и процена њихове ефикасности код ученика основних школа – акционо истраживање

ЕФИКАСНИЈИ НАЧИН НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА У САВЛАДАВАЊУ ПОЧЕТНОГ ЧИТАЊА И ПИСАЊА

ЕФИКАСНИЈИ НАЧИН НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА У САВЛАДАВАЊУ ПОЧЕТНОГ ЧИТАЊА И ПИСАЊА

Ваннаставне активности по мери ученика

Ваннаставне активности по мери ученика

Утицај примене виртуалних лабораторија у оптици на повећаење функционалног знања ученика

Утицај примене виртуалних лабораторија у оптици на повећаење функционалног знања ученика

КОРИШЋЕЊЕ ИНТЕРНЕТА И ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА <br /><br />
КОД УЧЕНИКАОСНОВНЕ ШКОЛЕ<br /><br />

КОРИШЋЕЊЕ ИНТЕРНЕТА И ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА 
КОД УЧЕНИКАОСНОВНЕ ШКОЛЕ

Примена методе студије случаја уз коришћење појмовних мапа (мапе ума) у реализацији програмског садржаја из заштите животне  средине (климатске промене)

Примена методе студије случаја уз коришћење појмовних мапа (мапе ума) у реализацији програмског садржаја из заштите животне средине (климатске промене)

РАЗВИЈАЊЕ ОДГОВОРНОГ ПОНАШАЊА УЧЕНИКА КРОЗ САМОЕВАЛУАЦИЈУ

РАЗВИЈАЊЕ ОДГОВОРНОГ ПОНАШАЊА УЧЕНИКА КРОЗ САМОЕВАЛУАЦИЈУ

← Приручник наставник као истраживач
Примери истраживања наставника

Ризница је креирана у оквиру пројекта Развионица. Развионицу финансира Европска унија, а носилац пројекта је Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије. Пројекат спроводи конзорцијум који води Hulla & Co, Human Dynamics K.G.

Поносно покреће Omeka.